فرماندار اصفهان:

 تدفین هریک از شهدای گمنام باعث ایجاد یک قطب یا قرارگاه ارزشمند فرهنگی می شود

«احمدی» گفت: ساختار ارتباطی مشخصی را با رؤسای هیأت امنای یادمان ها تعریف نماییم تا بتوانیم کار نمونه ای را در کلانشهر اصفهان و شهرستان انجام دهیم.
کد خبر: ۶۷۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 16June 2024

 تدفین هریک از شهدای گمنام باعث ایجاد یک قطب یا قرارگاه ارزشمند فرهنگی می شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، اظهار داشت: تدفین هریک از شهدای گمنام باعث ایجاد یک قطب و قرارگاه ارزشمند فرهنگی می شود که در هر مقطعی از زمان امکان بهره برداری از آن وجود دارد.

فرماندار اصفهان افزود: هیأت امنای یادمان ها قبل از تدفین شهدای گمنام، تشکیل گردد تا شاهد پیگیری احداث یادمان ها، طراحی ساختارهای فرهنگی مردمی و برنامه ریزی های خوبی باشیم.

وی تصریح کرد: در جانمایی و تعیین محل دفن شهدای گمنام بایستی نگاه انعطافی داشته و همکاری و همراهی لازم را با شهرداری داشته باشیم.

احمدی با تأکید بر اهمیت فعال سازی هیأت امناها و برنامه ریزی، گفت: پیگیری های لازم پیرامون طرح عملیاتی و اجرایی برای روایتگری و اجرای برنامه های مختلف در یادمان ها قبل و بعد از دفن شهدای گمنام به صورت مردمی انجام گردد.

وی افزود: ساختار ارتباطی مشخصی را با رؤسای هیأت امنای یادمان ها تعریف نماییم تا بتوانیم کار نمونه ای را در کلانشهر اصفهان و شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها